  • Data: 2004-06-03 07:54:15
    Temat: Re: Ognisko - impreza - piwo
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A tak swoja szosa - ustawa dopuszcza spozywanie
    > alkoholu w bramie, w tunelu, na stadionie,
    > w pociagu, autobusie, kinie, teatrze, kosciele,
    > w morzu, jeziorze i wielu innych.

    no, nie całkiem tak;
    nie wolno też w środkach i obiektach komunikacji
    publicznej, w miejscach i w czasie masowych zgromadzeń,
    szkołach, koszarach i coś tam jeszcze;

    > Zreszta co komu szkodzi picie? Mi przeszkadza
    > chuliganstwo na ulicach, ale nie picie.

    oczywiście, ale łatwiej zakazać;
    zresztą - mieszkam w mieście ok. 700tys-
    spokojnie pije się tam na ulicach, placach i w parkach,
    i to nie dalej niż 500 - 700 m od komisariatu policji;

    pzdr
    g.

    PS
    choć ustawa owwtipa nie definiuje ulicy,
    to mam jednak przypuszczenia graniczące
    z pewnością, iż w lesie pić można ustawy nie łamiąc
    (chyba, że rada gminy wprowadzi taki zakaz w danym lesie);