eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOffice na firmę, ale niekomercyjnie (lub na komputerze firmowym) › Re: Office na firmę, ale niekomercyjnie (lubna komputerze firmowym)
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Office na firmę, ale niekomercyjnie (lubna komputerze firmowym)
    Date: Sat, 21 Nov 2009 14:34:07 +0100

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > Zajmę się tylko wybranymi, dobrze? :D

    No szkoda, że se (a) nie wybrałeś... :-P

    > [...]
    > Obie są "oczywiście komercyjne", ze względu na zarobkowy charakter.

    Te komercyjne łatwiej rozpoznać. Trudniej orzec autorytatywnie, że coś
    nie jest komercyjne.

    Ale już co do (d) mogę polemizować. Czy reklama na moim www bezpośrednio
    wynika z tych prac, a może wynika z czegoś innego? może sobie fajnie
    piszę blogaska słitaska i stąd mam odsłony, a te prace to nawet nikt nie
    pobiera? Albo pobierają i tak ci, co już wleźli z powodu blogaska?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek