eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOffice na firmę, ale niekomercyjnie (lub na komputerze firmowym) › Re: Office na firmę, ale niekomercyjnie (lubna komputerze firmowym)
  • Data: 2009-11-21 11:35:57
    Temat: Re: Office na firmę, ale niekomercyjnie (lubna komputerze firmowym)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 13 Nov 2009, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Tylko, ze słowo ,,komercyjny'' jest naprawdę trudne do zrozumienia
    > i może mieć 100 interpretacji.
    >
    > Spróbuj rozstrzygnąć następujące zdania:

    Zajmę się tylko wybranymi, dobrze? :D

    > Użytek komercyjny to:

    [...]
    > c) instaluję na kompie w domu, ale wykonuję prace związane z moją pracą
    > zawodową
    >
    > d) instaluję na kompie w domu, wykonuję prace dostępne za darmo, ale
    > przynoszące mi zysk (np. reklama na moim WWW gdzie zamieszczam te prace)

    Obie są "oczywiście komercyjne", ze względu na zarobkowy charakter.
    W pierwszym przypadku pracodawca jest zobowiązany do płacenia
    pracownikowi (oddzielnie za pracę w nagrodzinach, oddzielnie za
    używanie własnego sprzętu) w drugim również występuje zarobek.

    pzdr, Gotfryd