  • Data: 2004-01-13 15:30:24
    Temat: Re: Oferta - doradztwo
    Od: "le Roi" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy Twój provider wie, że tak bezczelnie i po chamsku
    > spamujesz na grupach usenetowych?.
    > Wg. mnie nie jesteś godny zaufania jako człowiek
    > (głupio_chytry spamer), nie mówiąc już o Tobie
    > jako prawniku. (w tym zestawieniu)

    no coz, szybko oceniasz ludzi. Ciebie nie bede ocenial, bo daleki jestem od
    takiego podjescia do ludzi.
    jedynie informuje ze moge w czyms pomoc - bo mysle ze moge pomoc. jak nie
    chcesz, mozesz nie czytac moich postow. mozesz ich nie otwierac i nie bedzie
    Cie bolec to co tam jest napisane i nie otrzymasz zadnej niechcianej
    informacji.

    pozdrawiam
    Dawid