eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOfe - zostal Pan wylosowany, podpisz pan umowe... a losowania nie bylo.. › Re: Ofe - zostal Pan wylosowany, podpisz pan umowe... a losowania nie bylo..
  • Data: 2008-06-20 22:17:34
    Temat: Re: Ofe - zostal Pan wylosowany, podpisz pan umowe... a losowania nie bylo..
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g3h2e0$egg$1@news.onet.pl...

    > Musiałbyś udowodnić, że zostałeś wprowadzony w błąd. Może być trudne.
    > Skoro jednak musiałbyś się gdzieś się zapisać, to akurat wybór
    > odpowiedniego OFE to jak wybór między dżumą a tyfusem. Nie ma dobrego
    > wyboru, najlepiej byłoby w ogóle się nie zapisywać i pieniądze brać dla
    > siebie, ale tak nie można.

    Moim zdaniem wbrew pozorom udowodnienie może być proste. Sadze, ze w ten
    sam sposób ten Agent zrobił wiele osób. Trzeba by było przejść się do
    najbliższej jednostki Policji i porozmawiać z kimś chętnym do pracy.
    Wydostanie danych osób ubezpieczonych przez tego konkretnego agenta z OFE,
    to tylko kwestia czasu i kilku papierków. Można te osoby zapytać. Jeśli
    kilka osób niezależnie od siebie zezna to samo, to agent spokojnie odpowie
    za oszustwo, a umowy zostaną unieważnione. Warunek, by pozostałem osoby nie
    były zadowolone z wyniku losowania.