eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOfe - zostal Pan wylosowany, podpisz pan umowe... a losowania nie bylo.. › Re: Ofe - zostal Pan wylosowany, podpisz pan umowe... a losowania nie bylo..
  • Data: 2008-06-20 22:53:48
    Temat: Re: Ofe - zostal Pan wylosowany, podpisz pan umowe... a losowania nie bylo..
    Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Trych" napisał:

    > Pare dni temu w godzinach mocno wieczornych ok 21 przyszedl Pan
    > z Nordea i stwierdzil, ze nie podpisalem umowy z OFE i zostalem
    > wylosowany... zapytalem skad mam miec pewnosc, ze mnie wylosowano -
    > otrzyumalem odpowiedz, ze skad by mieli moje dane... w sumie nie
    > glupie.

    Losowania są dwa razy w roku - w styczniu i lipcu, ale ludzie są
    nieświadomi i potem tak się to kończy, że łykają wszystko jak młode
    pelikany :) A Nordea kiedyś, jeszcze jako Sampo, miała jeden z
    najlepszych wyników w pozyskiwaniu nowych klientów - nie wiem jak jest
    teraz.
    Możesz poszukać wzoru pisma o rezygnacji z powodu wprowadzenia w błąd
    przez agenta na stronie KNF (czy jak to się tam teraz
    nazywa) albo innych, konkurencyjnych OFE.

    --
    Pozdrawiam - Aicha