    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odzyskanie pieniędzy
    Date: Fri, 15 Jun 2012 10:42:01 +0200

    > Po co maja archiwizować, skoro mowa o mailu który *JEST* na serwerze
    > dostawcy?

    A gdzie ta mowa? Bo komentowałeś zdanie:

    O, właśnie dostałem od ciebie maila, że wisisz mi milion złotych ;->

    więc ten mejl mógł już trafić po POP3 na komputer Andrzeja. A nawet
    jeśli odbiera przez WWW to mógł go tam ,,pojawić'' inaczej. Choćby sam
    wgrywam sobie mejle po IMAP na GMailowe konta.

    > Mi czy Tobie pewnie nie.
    > Sadowi... to chyba co innego, nie uważasz?

    Takiemu sądowi od pozwów o 350zł? I taki sąd np. do Google napisze do
    USA?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek