  • Data: 2015-11-10 08:08:11
    Temat: Re: Odzyskania hasła do skrzynki
    Od: "Danusia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wiesiaczek" <W...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:n1puoq$jdo$2@node2.news.atman.pl...

    > Mnie.

    Mnie też :-)
    Dlaczego:
    Bo nietrudno sobie wyobrazić sytuacje gdy nudzący się dyżurny informatyk uruchamia
    programik pt. wyszukaj wszystkie e-maile w których jest zawarte np. słowo: "dupa"
    Dlatego wolę mieć moje e-maile na swoim dysku, a na serwerze wszystko skasowane.
    Prosty programik kopiuje codziennie wiadomości odebrane i wysłane na podłączony na
    stałe pendrive który stanowi archiwum (nie tylko poczty).

    ---
    Avast.