  • Data: 2005-10-20 06:50:01
    Temat: Re: Odwołanie polecenia PRZELEWU
    Od: Schwester <j...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    pissmejker napisał(a):
    > W swoim banku składam polecenie przelewu na wskazane konto. Polecenie
    > przelewu składam osobiście w placówce banku. Polecenie przelewu jest z datą
    > obecną (z przelewami z datą przyszłą nie ma problemu)
    > Polecenie zostało złożone.
    > Wychodzę z banku
    >
    > Czy mogę wrócić się do banku i anulować to polecenie ,a jak tak to w jakim
    > czasie?
    >
    > Zaznaczam, że chodzi mi o polecenie przelewu a nie o polecenie zapłaty

    Wyobraź sobie taką sytuację: Chcę kupić materiały budowlane za kilkaset
    tysięcy. Wysyłam kierowcę do skłądu z tymi materiałami. Sprzedawca chce
    zobaczyć potwierdze nie wpłaty - idę do banku, skłądem zlecenie
    przelewu, faksuję do sprzedawcy, wracam do do banku i odwołuję przelew.
    Sprzedawca wydaje towar kierowcy...
    Podobne przykłądy można mnożyć.

    --
    ____ _ _