  • Data: 2006-08-05 18:56:12
    Temat: Re: Odwołanie od sądowej decyzji w sprawie mandatu
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz D" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:eb1ua6$q0q$1@news.onet.pl...
    > Dzieńdobry.
    > Jeśłi pisze w złym miejscu to odrazu przepraszam.
    >
    > Niedawno dostałem pismo z sondu grodzkiego w którym uznano mnie za winnego
    > popełnienia wykroczenia drogowego. Mam 7 dni na odwołanie się od decyzji.

    Ponieważ od lini zatrzymania do poprzecznej ulicy był dość
    > długi kawałek
    (...)

    Wybrałem decyzje ze przejade przez
    > skrzyżowanie poniewaz z poprzecznej drogi nic nie jechało.

    IMHO powinienes zatrzymac sie przed sygnalizatorem - skoro Twoja predkosc (a
    dopiero co ruszyles) na to pozwalala. Nawet, gdyby na poprzecznej drodze
    ruch zamarl az po sam horyzont - swiatlo jest swiatlo.

    Pozdrawiam
    SDD