  • Data: 2006-08-05 19:03:48
    Temat: Re: Odwołanie od s?dowej decyzji w sprawie mandatu
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz D" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:eb26ui$fvn$1@news.onet.pl...

    > Tak, Policjant nałożył mandat 100zł za przejazd skrzyżowania na czerwonym
    > świetle. Ale ja odmówiłem przyjęcia tego mandatu, bo skrzyżowanie
    > przejechałem na zółtym świetle.

    Jestes pewien?
    Gdzie byl sygnalizator? - byl powtorzony za skrzyzowaniem? Moze i WJECHAŁEŚ
    NA ZOLTYM swietle, ale - nim opusciles obszar skrzyzowania swiatlo na
    sygnalizatorze, przed ktorym sie nie zatrzymales (choc powinienes) zmienilo
    sie na czerwone... Ergo PRZEJECHAŁEŚ skrzyzowanie juz NA CZERWONYM

    Pozdrawiam
    SDD