  • Data: 2006-10-05 07:56:01
    Temat: Re: Odwolanie od mandatu.
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@g...com napisał:

    >No dostalem
    Po co piszesz, pytasz, skoro wiesz lepiej?
    Ja twierdzę, ze NIE dostałeś, bo żaden kontrolujący nie ma uprawnień
    do wystawiania mandatów za jezdę bez ważnego biletu!

    >ze nie mialem
    Po polsku pisze się "bo/ponieważ nie miałem"

    >wedlug nich biletu
    Posiadałeś, ale nieważny, a to jest równoważne z tym, ze opłaty za
    przejazd nie uiściłeś. Myśl jak dorosły, a nie jak dziecko.

    >A to nie jest tak ze w ciagu 2 tyg oni musza mi odpowiedziec na pismie?
    Nie jest, nie muszą.

    > czy wogole ktos raczyl je przeczytac. ?
    "W ogóle" to zawiniłeś nie płacąc za przejazd i kary nie da się
    uniknąć.

    --
    Artur Golański