  • Data: 2010-09-27 09:25:49
    Temat: Re: Odwieczny problem z parkującym sąsiadem
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-09-27 10:12, Użytkownik Maddy napisał:

    > Ale do tego trzeba umieć w ogóle manewrować tyłem, wiele osób tego nie
    > potrafi, kręci kierownicą nie w tą stronę(jakieś braki w szkolnej
    > geometrii chyba). Obrazki które mozna czasem zobaczyc na parkingach są i
    > smieszne i przerażające.

    Z jednej strony racja że trzeba umieć manewrować cofając,
    i dziwnym trafem coraz większy procent kierowców tego nie
    opanowało. Z drugiej jak tyłem wyjeżdżasz z garażu to zanim
    zaczniesz manewrowanie musisz tym samochodem z tego garażu
    najpierw wyjechać. Łatwiej jest tyłem wjechać i przodem
    wyjechać tylko że potem samochód i garaż spalinami śmierdzi.
    I to jest główny powód parkowania w garażach przodem.