    Date: Sun, 26 Sep 2010 15:17:01 +0200
    From: Dominika <b...@b...brak>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odwieczny problem z parkującym sąsiadem

    > 6 metrów, z czego powiedzmy 2 zajete przez samochód.
    > i ty masz problem ze skrętem na 4 metrach?
    >
    > tak sie zastanawiam czy ty przypadkiem ciezarowką nie jeździsz.

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Żadną ciężarówką ale też wcale nie
    małym samochodem Ford Kuga. Problem jest to że sąsiad parkując
    naprzeciwko mego wjazdu po swojej stronie zostawia pół metra przejścia
    aby pasażer mógł wsiąść do samochodu zanim ruszy. Ja wjeżdżając swoim
    samochodem "na raz" ledwo co się mieszczę. Owszem wjechać i wyjechać da
    się ale za każdym razem są to niepotrzebne nerwy. Boję się jak to będzie
    w zimie gdy po obu stronach jezdni będzie stał śnieg zepchnięty przez
    odśnieżarkę. Sąsiad w zimie również stoi tak samo tylko że wówczas
    miałam mniejsze auto ale i tak już ze śniegiem jest ciężko wjechać.
    Widzę że nic innego mi nie pozostaje jak pogodzić się z tą całą sytuacją.