  • Data: 2007-07-12 22:46:11
    Temat: Re: Odszkodowanie - spalenie samochodu
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:f766t4$prc$1@inews.gazeta.pl...

    > A jakby samochod wybuchł i w wyniku tego zawalilby sie budynek mieszkalny
    > (albo chociaz zgninal jeden z gapiow), to uwazasz, ze nikt nie ponioslby
    > odpowiedzialnnosci. Cos jest nie tak...

    Rozumiem, że stosując dalej swoje prawo "kaduka", w tym wypadku to ty
    byś ponosił
    odpowiedzialność za ten zawalony budynek, czy śmierć gapowicza? Bo w końcu
    twój samochód wybuchł, a że wcześniej zapalił się od śmietnika, to już inna
    sprawa...

    > Ja ponioslem szkode nie z wlasnej winy. Nadal uwazam, ze nalezy mi sie
    > odszkodowanie.

    Ale też i nie z winy właściciela śmietnika. Więc domagaj się
    odszokdowania od tego, kto tą szkodę spowodował.

    > Za porazenie w niezabezpieczonej stacji transformatorowej Janek Mela
    > dostal
    > odszkodowanie.

    A co ma jedno z drugim wspólnego?

    > A gdyby jakiemus dziecku spadla dachowka z dachu śmietnika na glowe
    > podczas
    > zabawy przy takim smietniku, to co, nikt nie jest winny?

    A co ma to wspólnego ze sprawą?

    > Pomysl jeszcze nad tym...

    Ja? To raczej Ty się zastanów nad swoim widzeniem świata. Bo na razie to
    jest ono podobne do powiedzenia "kowal zawinił, a cygana powieszono".