  • Data: 2007-07-12 21:36:36
    Temat: Re: Odszkodowanie - spalenie samochodu
    Od: " Michał" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Wasilewski <j...@a...pl> napisał(a):

    > Uważać, to sobie możesz. Jeśli nie udowodnisz, że pożar ogarnął twój
    > samochód z powodu zaniedbań wspólnoty, to nie dostaniesz nic. W tym
    > przypadku pomóc mógłby Ci fakt, że śmietniki były przepełnione itp. sprawy.

    A nie uwazasz za wystarczajacy sam fakt, ze ow smietnik jest powaznym
    zagrozeniem skoro podczas pozaru zajmuja sie od niego stojace obok, na
    wyznaczonym miejscu parkingowym samochody.
    A jakby samochod wybuchł i w wyniku tego zawalilby sie budynek mieszkalny
    (albo chociaz zgninal jeden z gapiow), to uwazasz, ze nikt nie ponioslby
    odpowiedzialnnosci. Cos jest nie tak...
    Ja ponioslem szkode nie z wlasnej winy. Nadal uwazam, ze nalezy mi sie
    odszkodowanie.
    Za porazenie w niezabezpieczonej stacji transformatorowej Janek Mela dostal
    odszkodowanie.
    A gdyby jakiemus dziecku spadla dachowka z dachu śmietnika na glowe podczas
    zabawy przy takim smietniku, to co, nikt nie jest winny?
    Pomysl jeszcze nad tym...

    Michał