    From: "Stan_Z" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odszkodowanie na sprawie karnej i cywilnej
    Date: Fri, 28 Mar 2003 13:18:50 +0100

    Użytkownik "Kamil" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3E840DF7.9060203@poczta.onet.pl...
    > Stan_Z wrote:

    > Zresztą wniosek można złożyć... najwyżej sąd pozostawi bez rozpoznania,
    > co oczywiście możesz zaskarżyć. Zrobisz to? Czy machniesz ręką i
    > grzecznie pójdziesz do sądu cywlinego

    Kiedyś odpuściłem i poprosiłem o przeniesie pozwu według właściwości do sądu
    cywilnego
    Wtedy to była jednak sprawa dotycząca mnie osobiście, a konkretnie mojego
    dziecka i miałem
    niestety mniej doświadczenia. Dotego sprawa odbywała się jakiś miesiąc po
    wprowadzeniu
    nowelizacji KK i KPK gdzie ponownie przywrócono zapis o możliwości adchezji.
    Mój stan psychczny po zdarzeniu był równierz lekko mówiąc w rozkładzie ico
    tu durzo mówić
    popierwiastkowało mi to życie dość dokładnie ze skutkami do dnia
    dzisiejszego.
    Dziś jednak walczył bym do upadłego z takim myśleniem tym bardziej, że Sąd,
    nawet całkiem
    miły, kiepsko to uzasadnił. Zasłonił się chęcią szybkiego ukarania sprawcy
    powołując sie
    przy tym art. 415 § 3 kpk

    Stan_Z