    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odstraszenie handlowca
    Date: Tue, 09 Mar 2010 17:16:09 +0100

    (09.03.2010 16:51), RadoslawF wrote:

    > To nie jest takie proste. Wszelkie firmy zatrudniające nagabywaczy
    > telefonicznych rozliczają ich z efektu końcowego typu podpisanie
    > umowy czy wciśnięcie towaru a nie czasu spędzonego na słuchawce.
    > A że generalnie tam kiepsko płacą, jest spora rotacja więc
    > w ten sposób robi się przykrość szaraczkowi walczącemu o swoje
    > tysiąc złotych na miesiąc. Firmie to wisi, szaraczek nie wyrobi
    > normy to się go wymieni na innego może bardziej ambitnego.

    Ale nie masz innej metody na zrobienie przykrości firmie jak zrobienie
    przykrości jej pracownikowi.

    Poza tym jeżeli koleś mi wciska że "będzie modernizowana linia
    telefoniczna/sieć telewizji kablowej", czy że "jest z telekomunikacji",
    czy jakie tam akurat są modne zagrywki, to to jest ordynarna próba
    oszukania mnie (nie wiem czy w sensie KK ale w sensie potocznym na
    pewno) to mało mnie wzrusza że on niewinny bo mu szef kazał. Niezależnie
    od tego czy jest zbyt głupi żeby zauważyć że to co robi jest
    niewłaściwe, czy ma tą świadomość i robi to z premedytacją.

    To się poza tym pośrednio przekłada na firmę jako taką - jeżeli warunki
    pracy są trudniejsze, to i mniej chętnych do roboty, więc muszą więcej
    zapłacić.

    p. m.