  • Data: 2010-03-09 23:57:21
    Temat: Re: Odstraszenie handlowca
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Nieprawda. Skrajnie inwazyjny.

    > Zaryzykuję twierdzenie, że NIGDY. Jaka jest bowiem szansa na to, że
    > zrobiłem badania, wyszło mi, że chciałbym kredyt w dżimoneju, a oni
    > akurat dzwonią z takim kredytem? Albo że chcę kupić laptopa, wybrałem
    > sobie model akurat della, a tu bach -- dzwoni i proponuje della? Nawet
    > jeśli ta szansa jakaś tam jest (choć i tak bliska zeru), to i tak po co
    > mi dupotrujstwo? Sam se idę do dżimoneja czy do sklepu z delami.

    Szansa jest, owszem bliska zeru, ale bliska zeru szansa razy tysiące
    telefonów całkiem możliwe że przekuje się całkiem sporą liczbę osób,
    które akurat chciały kupić _jakiegoś_ laptopa, a tu akurat do nich
    zadzwonił dupozawracacz i kupili właśnie od niego.

    Na podobnej zasadzie działają oszuści - jeżeli zadzwonisz do kogoś i
    poprosisz o numer karty kredytowej, to _prawie_ nikt Ci nie poda. Ale
    przy odpowiednio dużej liczbie prób w końcu ktoś się trafi.