eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdstraszenie handlowca › Re: Odstraszenie handlowca
  • Data: 2010-03-09 16:12:29
    Temat: Re: Odstraszenie handlowca
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mar 9, 1:26 pm, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
    > W dniu 2010-03-09 14:02, Zbynek Ltd. pisze:
    >
    > > Nie cierpię takiego chamstwa co dzwoni rano i zachęca do kupna,
    > > skorzystania, przyjścia, łotewer. Czy wręcz zakłócającego aktualne
    > > czynności w ciągu dnia. Wtedy to zwykle poproszę żeby chwilę
    > > poczekał/a i robię swoje, aż się klient rozłączy.
    >
    > O! Na to nie wpadłem. Tyle, że skuteczność żadna (patrz niżej).
    >
    > > Z kolei znajomy o anielskiej cierpliwości, zawsze się takiego
    > > spamera wypytuje o szczegóły oferty z 5 minut, a potem mówi, że
    > > niestety cośtam, cośtam i nie może skorzystać z ich oferty :-)
    >
    > No ale to trzeba mieć sporo wolnego czasu, a poza tym jemu płacą za
    > nękanie, więc jemu to wisi. Ma 8h gadać. Więc jak pogada z Twoim
    > znajomym 5 minut, to nawet mu przyjemniej niż kręcić do 5 innych. A jak
    > milczy bo czeka na ciebie, to jeszcze wygodniej :D
    >
    > --
    > Przemysław Adam Śmiejek

    tak i nie. Pracujac w BOKu Orange przez kilka lat doszlo do tego, ze
    srednia dlugosc rozmowy z dnia ma byc nie dluzsza niz 4.5 minuty. Wiec
    ja bym sie sklanial ku temu sposobowi: Prosze chwile poczekac, telefon
    na druga strone lozka i dalej spac :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1