    From: "Xander" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odstąpienie od umowy sprzedaży
    Date: Fri, 25 Jan 2002 17:13:25 +0100

    > wziac pamiec,
    > i procek wraz z plyta do serwisu i niech odpala go przy Panu.
    >
    > Boguslaw

    Jak najbardziej zgadzam się z "przedpiszcą" ;)
    Sam miałem podobne przypadki z tym, że od razu udałem się do sklepu i na
    miejscu ustaliliśmy co jest nie tak - wszystko zależy jak zawsze od dobrej
    woli sprzedawcy (i dlatego u nich kupuję ;).
    Podane objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu PROCESORA (niedawno mnie
    to spotkało) lub grafiki czy pamięci (urządzenia zewn. powodujące zwarcia -
    najmniej prawdopodobne) zważywszy, że poprzednie płyty padały - mogły coś
    uszkodzić (mój procesor też dziwne objawy w systemie powodował zanim się
    spalił ostatecznie...
    Warto przetestować również ZASILACZ gdyż istnieje dość duże
    prawdopodobieństwo, że to za jego przyczyną "padają" kolejne płyty
    (nistabilne działanie - możliwość wystąpienia przepięc).

    Pozdr
    Xander