    From: "M.E.H.A.U." <m...@n...samochody.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży
    Date: Wed, 15 Oct 2003 18:15:27 +0200

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    news:shdu51-gqi.ln1@ziutka.router...

    > Jeśli, jak napisałeś, oddałeś w ramach gwarancji to jak znam życie
    > odstąpić od umowy nie możesz a terminy obowiązujące m.in. co do napraw i
    > całą resztę interesujących cię kwestii powinien zawierać dokument
    > gwarancyjny. Inaczej mówiąc, możesz odstąpić jeśli w gwarancji stoi że w
    > tych okolicznościach możesz.

    W gwarancji jest napisane, że serwis zobowiazuje sie do usuniecia usterki w
    ciągu 14 dni.
    Niestety w dokumencie nie ma nic o tym co sie dzieje gdy termin ten zostanie
    przekroczony. Jak mam dochodzic swoich praw??
    Dzisiaj znowu sie dowiedzialem, ze musze poczekac jeszcze pare dni!!
    grrr!!!!!!!

    Pozdrawiam
    Michał