eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdstapienie od umowy, brak odebrania pisma, jaki stan prawny? › Re: Odstapienie od umowy, brak odebrania pisma, jaki stan prawny?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: b2348as <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odstapienie od umowy, brak odebrania pisma, jaki stan prawny?
    Date: Mon, 18 Jun 2012 13:57:42 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 38
    Message-ID: <jrn53o$7qo$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jrn2lt$ria$1@inews.gazeta.pl>
    <4fdf1269$0$1314$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 46.205.16.89.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1340020665 8024 46.205.16.89 (18 Jun 2012 11:57:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Jun 2012 11:57:45 +0000 (UTC)
    X-User: kenekkenek
    X-Antivirus: avast! (VPS 120618-0, 2012-06-18), Outbound message
    In-Reply-To: <4fdf1269$0$1314$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:705478
    [ ukryj nagłówki ]


    > Na razie Ty twierdzisz że odesłałeś na poprawny adres a oni nie
    > odebrali. Oni twierdzą że przesyłki nie otrzymali i awizowania też nie
    > było. Ja na tym pozostanie to tylko sąd może ustalić jak było naprawdę.
    >
    >
    > Proponuje zrobić zdjęcie koperty z widocznymi awizowaniami i innymi
    > elementami adresowania i zwrotu i im wysłać. To powinno być
    > wystarczającym dla nich dowodem poprawnego nadania przesyłki.
    > W tym momencie Ja bym oczekiwał zwrotu za wysłanie i powrocie. Wtedy bym
    > wysłał ponownie i dopiero jak by otrzymali to zwrot za zły przedmiot.
    > Z drugiej strony sklep mając w ręce wiarygodny dowód niedostarczenia do
    > nich przesyłki będzie mógł od poczty dochodził zwrotu tych pieniędzy.
    >

    Tylko, ze otrzymywane informacje sa sprzeczne - w stylu: otrzymane od
    Pana wiadomosci e-mail trafily do folderu spam, wiec nie moglismy sie z
    nimi zapoznac, ale juz w rozmowie telefonicznej sprzedawca znal ich
    tresc, wiec skad?

    Co do wyslania skanu koperty, tak oczywiscie zrobilem. Odeslalem
    sklepowi. Zaproponowalem zlozenie reklamacji na poczcie i poprosilem
    sklep o przeslanie pisemnego oswiadczenia. Odmowiono.

    Nie chce odsylac przedmiotu, bo moim zdaniem skonczy sie to pozostaniem
    bez pieniedzy i bez wadliwego ale nie az tak bardzo przedmiotu.

    Moim zdaniem stan prawny przedstawiony przeze mnie jest prawidlowy, ale
    jestem ciekaw waszych opinii.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1