eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdstapienie od umowy, brak odebrania pisma, jaki stan prawny? › Re: Odstapienie od umowy, brak odebrania pisma, jaki stan prawny?
  • Data: 2012-06-18 13:57:42
    Temat: Re: Odstapienie od umowy, brak odebrania pisma, jaki stan prawny?
    Od: b2348as <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na razie Ty twierdzisz że odesłałeś na poprawny adres a oni nie
    > odebrali. Oni twierdzą że przesyłki nie otrzymali i awizowania też nie
    > było. Ja na tym pozostanie to tylko sąd może ustalić jak było naprawdę.
    >

    > Proponuje zrobić zdjęcie koperty z widocznymi awizowaniami i innymi
    > elementami adresowania i zwrotu i im wysłać. To powinno być
    > wystarczającym dla nich dowodem poprawnego nadania przesyłki.
    > W tym momencie Ja bym oczekiwał zwrotu za wysłanie i powrocie. Wtedy bym
    > wysłał ponownie i dopiero jak by otrzymali to zwrot za zły przedmiot.
> [...]

    Tylko, ze otrzymywane informacje sa sprzeczne - w stylu: otrzymane od
    Pana wiadomosci e-mail trafily do folderu spam, wiec nie moglismy sie z
    nimi zapoznac, ale juz w rozmowie telefonicznej sprzedawca znal ich
    tresc, wiec skad?

    Co do wyslania skanu koperty, tak oczywiscie zrobilem. Odeslalem
    sklepowi. Zaproponowalem zlozenie reklamacji na poczcie i poprosilem
    sklep o przeslanie pisemnego oswiadczenia. Odmowiono.

    Nie chce odsylac przedmiotu, bo moim zdaniem skonczy sie to pozostaniem
    bez pieniedzy i bez wadliwego ale nie az tak bardzo przedmiotu.

    Moim zdaniem stan prawny przedstawiony przeze mnie jest prawidlowy, ale
    jestem ciekaw waszych opinii.