    From: "Tomek P." <f...@m...pl>
    Date: Fri, 06 Jul 2012 02:42:30 +0200
    Subject: Re: Odstąpienie
    Newsgroups: pl.soc.prawo

    Dobra, dotarło do mnie. Sfrajerowałem się na maksa i dałem się zrobić w
    bambuko :) Nauczka na przyszłość- nic na gębę.

    Czyli jedyne co mogę zrobić to wypowiedzieć umowę z "ważnego powodu", którym
    jest wielokrotne przekraczanie terminów i zaliczka przepada, bo jeśli
    zdecyduję się na dalszą współpracę to mogę sobie czekać do śmierci na
    wykonanie zlecenia. To już lepiej zakończyć to teraz, póki tracę tylko 1000
    zł.

    Dzięki Gotfryd, bardzo pomogłeś. Szkoda tylko, że bez happy endu.

    Pozdrawiam
    Tomek P.