    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odśnieżanie zjazdu do nieruchomości
    Date: Tue, 16 Feb 2010 14:57:22 +0100

    news:hle405$2vr$1@news.onet.pl...

    > A co, też zakazane?
    > Też wiesz lepiej razem ze swoim państwem, co i jak powinienem robić?

    klapki na twoich oczach i uprzedeniach nie potrafia ci spojrzec na problem,
    niz przez pryzmat represyjnego panstwa

    > Zasadniczo nic.

    ale to ty tak twierdzisz, a wyrocznia w tej mierze nie jestes

    > To znaczy myślenia w moim przypadku i niemyślenia (a w zamian słuchania
    > urzędasów) w Twoim.

    a kropelki wziales?

    > Nie chodzi o to czy przyjdzie, tylko czy może przyjść.

    ciebie to chyba naprawde rodzice nie kochali i pod szafa trzymali

    > Nie miał potrzeby - to nie ruszył.
    > Jego wola.

    i tak i nie, wszystko zalezy od zaszeregowania danego terenu

    > Oczywiście.

    tak myslalem

    > I jeśli ktoś by mi nakazał kupować, to na pewno bym NIE KUPIŁ.
    > Czujesz różnicę między CHCĘ a MUSZĘ?

    a czy nie rozumiesz, ze nie o chce czy musze pytam?

    > Cały czas o tym piszesz, że państwo ma prawo taki obowiązek wymyślić.

    zacytujesz?
    nigdzie nic takiego nie napisalem, to tylko twoje urojenia

    > A z moim światopoglądem to się nie zgadza i już.

    to wolny kraj, mozesz sie niezgadzac nawet z przymusem oddychania

    > Nie pyskuj szczylu, bo się możesz kiedyś zdziwić.

    a co, dorwiesz mnie leszczu pod blokiem?