  • Data: 2023-09-12 17:50:52
    Temat: Re: Odrzucenie spadku przez dziecko poczęte po śmierci rodzica
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 11 Sep 2023 21:41:29 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > To faktycznie może być długi proces.

    > Tylko ustalenie tego wcale proste w praktyce może nie być. Ani ustalenie
    > długów, ani składników majątkowych. Pomimo informatyzacji wielu danych
    > nikt nie zagwarantuje, że to wszystkie dane. Są jeszcze wpisy w księgach
    > wieczystych, co to nie mają PESEL.

    > Jak są długi, to nikt może nie być zainteresowany ustalaniem
    > czegokolwiek poza wierzycielami.

    Są długi, jest majątek. Nie wiadomo co większe.
    Nie wiadomo co bedzie wieksze, jak zaczną odsetki "karne" naliczac.
    Czasem przy okazji kredytu bywa ubezpieczenie na życie..

    > To go wezwą.

    Jak znajdą. A to taka wstydliwa sprawa - tato mówił, ze ma, ale nie
    powiedział kto dokladnie.
    Albo to z taką panią Kasią było, adres dokładny nie znany ...

    > Stroną?

    Formalnie głupio, ale jest co licytować :-)

    J.