  • Data: 2007-11-29 17:54:08
    Temat: Re: Odpowiedzialność za śmierć instalatora
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 29 Nov 2007 16:31:18 +0100, Artur napisał(a):

    > Ale powiedz uczciwie że skuteczność tego typu urządzenia jest ... :)))

    Jest bardzo wysoka.

    > Nawet dedykowany zestaw - lokalizator, firmy Sonel typu LKZ 7x0 - jest
    (...)
    > Sęk w tym że przeprowadzane testy na tzw. "stole" nie dawały rezultatów
    > wymaganych - w warunkach "bojowych" nawet bym się nie odważył komuś "kuć
    > ściany" pod wpływem wskazań tego przyrządu.

    Nie wiem jak to jest z Sonelem, ale detektory Boscha i Hilti sprawdzaja sie
    bardzo dobrze. Uzywam ich od lat i jak dotad nigdy sie nie pomyliły. Są
    nawet takie przyrządy, które prócz przewodów wykryją w ścianie drewno czy
    plastik, i potrafią dokładnie określić głębokość na której znajduje się
    przeszkoda.

    > W sytuacji ścian z konstrukcji stalowych (konstrukcje dla płyt G-K) jest
    > jeszcze "lepiej" ;)

    To nie jest wykrywacz metalu.

    --
    best regards,