eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność za pirackie oprogramowanie i kontrola legalności › Re: Odpowiedzialność za pirackie oprogramowanie i kontrola legalności
  • Data: 2005-03-30 10:57:31
    Temat: Re: Odpowiedzialność za pirackie oprogramowanie i kontrola legalności
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Czy do wykonania kontroli legalności wymagany jest nakaz sądowy? Jeśli
    > tak, to czy dotyczy on tylko danej firmy/osoby (w pytaniu drugim to
    > rozwinę)?

    bylo walkowane tysiace razy, aby policant mogl wejsc nalegitymacje musza byc
    raz uzasadnione p[odejrzenie
    ze posiadasz taki soft (nie zwykle podejrzenie czy ciekawosc), dwa czynnosc
    nie cierpiaca zwloki (a na pewno to nia nie jest co
    by na tej grupie nie mowili)

    > 2. Mamy takie 3 sytuacje, gdzie nie wiem na 100% jak jest:
    > a). prowadzimy serwis komputerów (naprawa itp.), w "warsztacie" znajdują
    > się komputery firmowe i klientów; czy odpowiadamy za to co jest na
    > komputerach klientów i czy wogóle nakaz kontroli w naszej firmie obejmuje
    > możliwość zajrzenia do komputerów klientów (nie są one nasze)?

    nie moga od tak sobie przyjsc i oladac, w ogole wtedy bez nakazu im na to
    nie pozwalaj.

    A za komputery prywatne odpowiadaja ich wlasciciele.

    jak wyzej

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...