eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność serwisu naprawczegoRe: Odpowiedzialność serwisu naprawczego
  • Data: 2004-05-26 00:45:58
    Temat: Re: Odpowiedzialność serwisu naprawczego
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <c8v6hq$6ht$1@mks-30.mks.com.pl>, Jakub Dębski wrote:
    > Czy może ktoś doradzić mi czy (i ewentualnie jaka) jest odpowiedzialność
    > serwisu naprawczego (nie autoryzowanego)? Jeżeli oddam jakąś rzecz do
    > naprawy, a w serwisie zostanie ona uszkodzona jeszcze bardziej, w jaki
    > sposób mogę dochodzić odszkodowania za wyrządzone straty?

    Na początek możesz ich wezwać do usunięcia w określonym terminie usterek
    które spowodowali. Tylko wszystko pisemnie i za potwierdzeniem odbioru.

    > Jedynym dokumentem potwierdzającym stan przed naprawą jest potwierdzenie
    > przyjęcia notebook'a do naprawy, z opisanym problemem. Opis ten jest bardzo
    > lakoniczny (dwa zdania).

    Szkoda że nie podałeś jakie.

    > Dodatkowo termin realizacji z kwitu przyjęcia do naprawy to 3 dni, ja czekam
    > już 7 dni. Czy z powodu takiej zwłoki w wykonaniu usługi coś mi przysługuje?

    Tak, odszkodowanie na drodze powództwa cywilnego o ile klarownie będziesz
    w stanie wykazać poniesioną z tego powodu stratę.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1