    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialnosc programisty w pracy
    Date: Mon, 27 Nov 2006 19:12:59 -0600

    "Tiger" <c...@c...pl> wrote in message
    news:160d3$456b4f03$3eb34661$7505@news.chello.pl...

    > Ten, kto nie dolozyl nalezytej starannosci w wykonywaniu obowiazkow
    > sluzbowych, albo ten, ktory ma to zapisane w umowie. W praktyce - koziol
    > ofiarny, czyli dowolnie wybrana z powyzszych osob ;-) A potem udowadniaj,
    > ze nie jestes koniem.

    Akurat w przykładzie, który podałeś sprawa jest czysta.
    Beknie księgowa, bo to ona ma obowiązek sprawdzić dokmenty księgowe i się
    pod tym podisuje niezależnie od tego kto i co i jak wyliczył.
    Tobie co najwyżej szef może pogrozić jakimś regulaminem pracy tudzież
    zabraniem premii, czy tez podziękowaniem za pracę.