eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji › Re: Odpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji
    From: "model" <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych
    informacji
    Date: Sat, 31 Mar 2007 20:22:43 +0200

    wybacz ale nie chce mi się z datami

    > Moim zdaniem, sprowadza się to do tego że ktoś z rodziny pani wziął
    > telefon na swoje nazwisko, a pani z tego telefonu korzystała.
    tak ale to też moje nazwisko
    > Co jednak nie tłumaczy czemu to pani była dłużnikiem (bo jak rozumiem to
    > ją ktoś umieścił na www),
    nie mnie tylko osoobe na która była umowa- pisłam o tym ze własnie dlatego
    zapłąciłam ten dług zeby nie oczerniac niczemu winnej osoby
    a nie ten ktoś z rodziny (kto zawarł umowę i
    > jak się domyślam na kogo PLUS wystawiał faktury). Zagadka :)
    nie ja byłam dłużnikiem ale to ja płaciłam bądz nie faktury - w tym sensie
    się czuję oszukana bo zostały mi naliczone kwoty za usługi na które nie
    wyrażałam zgody .To tez ja bylam upowazniona do wszelkich zmian i
    korespondencji w Plusie bo takiego pisemnego upowanienia udzieliła mi
    pisemnie osoba na która byla kupowana komórka w obecnosci osoby z Plusa w
    biurze obsługi klienta. W tym momnecie kiedy dług który jest uregulowany bo
    dokonałam wpłaty i przesłałam faksem zawiadomienie o tym nadal widnieje
    nazwisko osoby na którą była komorka w serwisie internetowym wraz z podanym
    PESEL (pomyliłam sie wczesniej pisząc NIP) i adresem, który jest również
    moim adresem. Informacja o długu podana jest jako stan aktualny -napisane
    jest "aktualizacja w dniu.... z dzisiejsza datą." W istocie dane te sa
    fałszywe bo dług jest juz spłacony.W tym momencie pomijam juz kwestią czy
    dług jest "naciagany" przez Plusa czy nie.
    Cóz moge dodac Panowie.Zazwyczaj ludzie nie maja problemu ze zrozumieniem
    tego co mówię... Czyżby posługiwanie się językiem prawniczym tak zatracał
    umiejętnosc rozumienia zwykłego tekstu? No cóz w rodzinie miałam jednego
    prawnika i bylo to wybitnie zauważalne.