  • Data: 2010-04-19 08:18:54
    Temat: Re: Odpowiedzialność materialna pracownika
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@p...onet.pl pisze:

    > W obowiązkach mają dbałość o powierzone mienie. Nie jest to jakiś market.. ot,
    > zwykły osiedlowy mały sklepik o powierzchni sprzedaży kilkunastu metrów.

    Można dbać, ale nie można odpowiadać za poczynania choćby koleżanek na
    innej zmianie. Więc się nie dziwię, że nie chcą odpowiadać, bo nie mają
    możliwości tego pilnować. Chyba, że przed każdą zmiana będzie robiony
    remanent (oraz przed zamknięciem i po przed otwarciem)...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl