  • Data: 2010-07-06 10:29:55
    Temat: Re: Odpowiedzialność materialna pracownika
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    No i zamontowałem mini kamerki... ;)). Efekt dosyć ciekawy. Jedna z pracownic
    systematycznie "dożywiała się" moim kosztem (śniadanka, napoje, słodkie deserki-
    b.smakowała jej mieszanka teatralna ;)) + doładowania telefonu + fajki.
    Dziennie jakieś 15-20 zł, ale monitoring nie był systematycznie włączany, więc
    nie jestem w stanie podsumować jej wyczynów. Ale przejrzałem podglądy chyba z 4
    dni i sytuacja się systematycznie powtarzała. Rozpieczętowała pudełko z
    ciastkami i chyba w ramach troski o klienta (coby przypadkiem się nie struł)
    pożerała kilka sztuk.
    Posłałem ja na trawkę z art 52.... Jak ją udupić dokuczliwiej?