  • Data: 2003-05-09 13:01:02
    Temat: Re: Odpoczynek po nocce i szantaz !
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Popieram ze wszystkich sił przedmówcę i tylko dołożę, że i tak nie może być
    tej pracy więcej niż bodaj 12 godzin na dobę (to z kodeksu pracy), więc o
    16:00 może w sumie być, ale tylko do 22:00.
    --
    Jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić. Przedstawiony wyżej
    punkt widzenia jest moją prywatną opinią i upraszam o nie trakto-