  • Data: 2002-08-23 19:08:08
    Temat: Re: Odp: Poszukuję prawników
    Od: p...@T...TO.poczta.onet.pl (Pawel Baranowski) szukaj wiadomości tego autora

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote <ak5mfm$k87$1@absinth.dialog.net.pl>:

    >Użytkownik Pawel Baranowski <p...@T...TO.poczta.onet.pl> w
    >wiadomości do grup dyskusyjnych

    >naszych
    >
    >ale po zakończeniu rozumiem ? :-) zaliczki nie pobieracie ? mam nadzieje
    >,że dostane rzetelną odpowiedz...:-)

    Tak. Bez zaliczki. Czasem po zakończeniu bierzemy kasę od klienta, a czasem
    nawet nie bierzemy kasy od klienta w ogóle i sami dbamy o egzekucję wyroku
    (cesja części wierzytelnościna naszą rzecz; jeśli przeciwnik jest
    nieściągalny to klient nie płaci nic).

    --
    Przed odpowiedzia skasuj "TNIJ.TO."

    Before reply cut "TNIJ.TO."