    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: Odp: oznaczenie kasjera na paragonie to imie i nazwisko ?
    Date: Sat, 05 Dec 2009 10:30:56 +0100

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Tak samo jak poprzednio, polecam zapoznanie się z otrzymywanymi
    > fakturami. Na sporej części dostawanych przeze mnie jest napisane coś w
    > ten deseń:
    >
    > Wystawił: Maddy Czepialska

    I uważasz że Czepialska jest wystawcą faktury?

    Po tylu latach przebywania na .prawo i .prawo.podatki twoja ignorancja
    nie ma żadnego uzasadnienia. Pewne rzeczy powinny wsiąknął nawet gdybyś
    się aktywnie przed każda nową informacją bronił.

    Uświadomił Ci może już ktoś, że na co dzień mówisz prozą czy ten fakt
    też i umyka?

    > i jak chcesz się bawić w przepychanie słowami, to się baw, a my z
    > Robertem rozumiemy problem, nawet jeśli sformułowanie jest nieprecyzyjne
    > czy z użyciem słownictwa prawnie oznaczającego coś innego. Ty wolisz
    > dyskutować czy to jest wystawca czy srawca, a my wolimy się skupić na
    > tym, że pracownikowi nie pasuje umieszczanie jego nazwiska na fakturze i
    > co z tego wynika.

    Absolutnie nic. Jak mu to bardzo nie pasuje to powinien sobie poszukać
    innej pracy.
    Podpisując umowę o pracę zgodził się na wykonywanie pewnych obowiązków.
    Było wcześnie pieścić swoje idiosynkrazje.
    To temat na .psychologię a nie .prawo.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813