  • Data: 2005-07-05 14:47:55
    Temat: Re: Odp: Odp: ARSEN i wzory
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Johnson [Tue, 05 Jul 2005 15:13:37 +0200]:

    > Dlaczego bezpodstawnymi. Roszczenie przedawnione nadal istnieje.

    Ale oni nie maja najmniejszych podstaw do wysuwania jakichkolwiek
    roszczen. Skad one niby, z kosmosu? Jedno juz zostalo ustalone,
    ze sfalszowali bezczelnie moj podpis. Teraz piekla sie o to drugie
    przy czym nie racza nawet pokazac zadnego swistka, z ktorego
    mialoby ono wynikac. Bez jaj moze jednak, co?

    > Może postąpi uczciwie i uzna?

    Znaczy moze dam z siebie kretynke zrobic i sie naciagnac?
    Marne szanse.

    > No i jakie ma roszczenie

    Ja? Swiety spokoj we wlasnym domu. Zdaje sie, ze mam do tego
    jakies prawo, nie?

    Kira