  • Data: 2003-06-30 11:54:31
    Temat: Re: Odp: Dzialanosc gospodarcza - najaktualniejszy Dz.U.
    Od: Przemek J <j...@n...cad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl> wrote in
    news:bdp1ha$rf4$1@news.onet.pl:
    > Jest całkiem nowa ustawa z dnia 19 listopada 1999 r.
    > Prawo działalności gospodarczej.(Dz.U.99.101.1178 ) wraz ze zmianami :
    > 2000-11-17 zm. Dz.U.00.86.958
    > 2001-01-01 zm. Dz.U.00.114.1193
    > 2001-07-01 zm. Dz.U.01.67.679
    > 2001-08-22 zm. Dz.U.01.49.509
    > 2001-10-06 zm. Dz.U.01.102.1115
    > 2002-01-04 zm. Dz.U.01.147.1643
    > 2002-01-23 zm. Dz.U.02.1.2
    > 2002-08-08 zm. Dz.U.02.115.995
    > 2002-11-17 zm. Dz.U.02.130.1112

    dzieki bardzo :)
    I jeszcze pytanko - czy sprawe umowy miedzy wlascicelem nieruchomosci a
    osoba (wykonujaca dzialalnosc gosp. w tej nieruchomosci) reguluje USTAWA
    z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opŚatach lokalnych
    (Dz. U. z dnia 30 stycznia 1991 r.) ????

    Co jest/bedzie, jezeli z jakis powodow wlasciciel nieruchomosci nie zgodzi
    sie na dzialalnosc pod jego dachem ???

    Akurat jestem w takiej sytuacji, ze moja zona stala sie wlascicielem
    nieruchomosci i nie wiem jak trzeba postapic z osoba, ktora ma dzialalnosc
    gospodarcza - co bedzie, jezeli nie wyrazi zgody.

    Pozdrawiam
    Przemek