    From: Michał Pysz <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Odnośnie parkowania w strefie. Mandat-y?
    Date: Sun, 17 Jul 2011 11:02:57 +0200

    > Nie ma znaczenia - w strefie płacić trzeba za parkowanie w każdym
    > miejscu, również na zakazie (ryzykując jeszcze jeden mandat).
    > Chyba że miejsce gdzie parkujesz jest poza drogą publiczną.
    To zależy od regulaminu tej strefy.
    W Krakowie np są miejsca gdzie nie trzeba płacić bo są za znakami koniec
    miejsca postojowego. Coprawda w tym miejscu nie wolno parkować z innych
    względów (np zbyt blisko skrzyżowania) ale obsługa strefy nie jest od
    wystawiania mandatów tylko kontrolowania opłat parkingowych. A straż
    miejska się takim czymś nie interesuje.

    Można więc spokojnie parkować za free kilka minut od rynku.

    mp.