  • Data: 2011-07-17 21:54:31
    Temat: Re: Odnośnie parkowania w strefie. Mandat-y?
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:ivuk8l$c1c$1@news.task.gda.pl...
    > Jeśli ktoś ma zamiar ode mnie wymagać opłaty parkingowej, to w porządku,
    > ale chcę być o tym poinformowany znakiem. Wtedy będę wiedział, że mam
    > opłacić i opłacę.

    Przecież znak był. Sam to przyznałeś. To Ty nie byłeś łaskawy go zauważyć...

    > Ok, rozumiem. A myślałem, że w prawie nie można podwójnie karać za jedno
    > przewinienie... Chyba, że nie żyję w Polsce tylko w stanie jakimś.

    Popełniłeś dwa wykroczenia. Pierwsze to parkowanie bez wymaganej opłaty,
    drugie to parkowanie bez zachowania odpowiedniej odległości od przejścia.
    Miały miejsce w tym samym miejscu i czasie, ale to dwa zupełnie różne
    wykroczenia.