  • Data: 2005-03-21 19:41:00
    Temat: Re: Odmowa przyjecia mandatu??
    Od: Andrzej <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    yutek napisał(a):
    > Witam Szanownych Grupowiczow!!
    >
    > Mialem dzisaj nieprzyjemnosc kontaktu z policjantem ktory przyczepil sie ze
    > prywatnym samochodem i w nie takich warunkach jak powinno sie przewoże art.
    > spozywcze, abstrachujac od zasadnosci jego zazutów zapytac chcialem o
    > procedure jak powinna wygladac taka kontrola?

    http://www.kodeksdrogowy.pl/display.php?site=73
    Par. 5.1.

    > ja opisze jak wygladalo to w
    > moim przypadku: Pan policjant zapytal mnie co to jest w bagarzniku wiec
    > zgodnie z prawda powiedzialem ze jest to ser zolty twardy. Na to pan
    > policjant ze tak nie mozna i bedzie mandat, na co ja: a ile?? a on: NIE
    > POWIEM DOPOKI PAN NIE POWIE CZY PRZYJMUJE TEN MANDAT.

    http://www.tlang.netglob.com.pl/1430.htm
    tutaj masz napisane ile za co można dostać. Nic o serze w bagażniku
    niema, ale jest "Przewożenie ładunku o odrażającym wyglądzie lub
    wydzielającego odrażającą woń - bez odpowiedniego zabezpieczenia" i jest
    za to do 200 zł.
    A tak na powaznie to może wybierzesz sobie coś z tego
    http://www.tlang.netglob.com.pl/0999.htm

    I jeszcze jedno, procedura wręczania mandatu powinna wyglądać tak
    http://www.tlang.netglob.com.pl/0144.htm
    http://www.tlang.netglob.com.pl/1998.htm
    http://www.tlang.netglob.com.pl/0201.htm

    Polecam