    From: to <t...@a...xyz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Date: Thu, 2 Jul 2009 14:09:00 +0000 (UTC)

    Baloo wrote:

    > Jaka pomoc??? Kobieta pyta o producenta. Faktycznie wielka łaska i
    > ogromny wysiłek umysłowo-fizyczny ze strony sprzedawcy, żeby tę nazwę
    > podać. Pewnie aż się spoci :>

    Taka pomoc, ze mogła obejrzeć towar na miejscu, zasięgnąć rady
    sprzedawcy, a nie zamówić na ślepo towar u producenta. Sam to zresztą
    napisałeś! "Po co ma jechać do fabryki (zresztą jakiej?? skoro nie wie,
    kto jest producentem), jeśli towar obejrzeć może na miejscu.". Rozumiesz
    chociaż to co sam piszesz?

    > Żeby było śmieszniej, to dziś z ciekawości podjechałem do sklepu z
    > kaflami i zagadnąłem o pochodzenie towaru. Bez problemu otrzymałem
    > odpowiedź, a dodatkowo bez żadnej łachy dostałem katalogi różnych
    > producentów. Czyli najwyraźniej Emka trafiła na wyjątkowo palancki
    > sklep. Kto wie, może to nawet Ty go prowadzisz ;-)

    Ależ ja bym takie informacje od razu podawał, ba, cieszyłbym się, że
    cwaniaczki chcące przyoszczędzić 5 zł poszły w cholerę kupić gdzie
    indziej i w przyszłości nie bedzię z nimi nieoczekiwanych problemów. ;-)

    --
    cokolwiek