eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa naprawy gwarancyjnej komputera › Re: Odmowa naprawy gwarancyjnej komputera [od Toshiby do Opla]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!not-for-mail
    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odmowa naprawy gwarancyjnej komputera [od Toshiby do Opla]
    Date: Fri, 21 May 2010 13:10:41 +0200
    Organization: WSISiZ
    Lines: 12
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
    Message-ID: <ht5pm6$fe2$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <ht3n1v$j2u$1@news.onet.pl>
    <ht473c$6d5$1@node1.news.atman.pl><ht4ae5$mm2$1@news.onet.pl>
    <ht58um$b3n$1@portraits.wsisiz.edu.pl><4bf6482b$0$17099$65785112@news.neostrada.pl><ht5nf1$est$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <p...@l...huge.strangled.net>
    NNTP-Posting-Host: gw7.knc.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1274440198 15810 85.219.142.7 (21 May 2010 11:09:58
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 21 May 2010 11:09:58 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-Antivirus: avast! (VPS 100521-0, 2010-05-21), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:640155
    [ ukryj nagłówki ]

    no coz... ja bardziej obracam sie w sprzecie konsumenckim duzo tanszym....
    ciekawe jest to co opisales.
    mam osobiscie problem z jedna firma ktora odmawia mi korekty faktury na lapa
    ktory juz 5ty raz leci do serwisu (juz nawet klientowi zwrocilem pieniadze)
    ale nie jest to duza firma. konsekwencja bedzie taka ze straca swojego
    resellera plus zla reklama.

    co do toshiby, acerkow i hp to generalnie nie mialem zadnego problemu zdaje
    sie ze nigdy (poza tym jednym przypadkiem z matryca).
    serwis brothera kombinuje czasami (dea) ale ogolnie jestem tez zadowolony z
    ich pracy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1