eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa naprawy gwarancyjnej komputera › Re: Odmowa naprawy gwarancyjnej komputera [od Toshiby do Opla]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odmowa naprawy gwarancyjnej komputera [od Toshiby do Opla]
    Date: Fri, 21 May 2010 12:58:14 +0200
    Organization: It's for me to know and for you to find out
    Lines: 24
    Message-ID: <p...@l...huge.strangled.net>
    References: <ht3n1v$j2u$1@news.onet.pl> <ht473c$6d5$1@node1.news.atman.pl>
    <ht4ae5$mm2$1@news.onet.pl> <ht58um$b3n$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <4bf6482b$0$17099$65785112@news.neostrada.pl>
    <ht5nf1$est$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 188.33.33.79
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1274439500 21189 188.33.33.79 (21 May 2010 10:58:20 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 21 May 2010 10:58:20 +0000 (UTC)
    X-Face: /2?Vbw-WK`]QpbC`fa.=3F?Kp%Ix@N7T'+86?U`CCyzw{#Y6?/&K/<]4lJ}oesuzSqTl9WN
    .CP^:*.D(7vQk2p:+#}3ow&kd!\d7jyu\)6kV[^%%5vrlgO+}[_+x$)(@s\NUz8/frMl(1D,iM.=/T
    AxC3l7&+*l_+,'b~>_]pI|1U3s#JI./rsF&p-xW}G?^s=c2t)P93wl^F7CONu^\<CiPi,TVzYa4{2}
    X(;X-};zj,a>UEAh\Dh@GZNEu]mh~0C2n\v5N;#WLm5njzQjr="P'Nz;&px%A
    User-Agent: Gnus/5.13 (Gnus v5.13) Emacs/23.1 (gnu/linux)
    Cancel-Lock: sha1:15vMnCR7l5STpG8zVLgx6cJtiHE=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:640147
    [ ukryj nagłówki ]

    Michał Gut <m...@w...pl> pisze:
    > uwazasz ze toshiba ryzykowalaby utrate dobrego imienia ?
    > ja nie.

    Ja *TAK*. Po tym jak poczytałem (w GW z tego tygodnia) jak firma Opel
    potrafiła ganiać się latami po sądach (teraz 6 lat) z facetem który kupił
    jej produkt za 250 tyś. który się psuł "regularnie i co trochę",
    odmówiła wymiany oraz teraz dołączyła rachunek na parędziesiąt tysięcy
    za parkowanie przez lata procesu to chęć domniemywania troski o dobre
    imię własne mi *przeszła* jak ręką odjął (również co do japońców).
    [ Po sześciu latach sprawa jest w pierwszej instancji i wreszcie
    powołano rzeczoznawcę ]

    > wiem natomiast ze zdarzaja sie serwisy paprakow ktorzy wróżą z fusów
    > zatrudniajac ludzi z lapanki.

    A niby *porządna* firma to podpisuje do k.... n.... umowę z
    "takimi serwisami" i potem rżnie głupa że sprawa serwisu jest
    załatwiona?

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Właściwa miara pewniejsza jest od nadmiaru.
    -- Demokryt (ok. 460 - ok. 370 p.n.e.)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1