eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa konsumentowi przez przedsiebiorce prawa do zwrotu towaru kupionego na odleglosc a zastaw na zakupionej rzeczy.Re: Odmowa konsumentowi przez przedsiebiorce prawa do zwrotu towaru kupionego na odleglosc a zastaw na zakupionej rzeczy.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
    efonica.de!telefonica.de!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.64.M
    ISMATCH!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 21 Sep 2015 14:12:45 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Odmowa konsumentowi przez przedsiebiorce prawa do zwrotu towaru
    kupionego na odleglosc a zastaw na zakupionej rzeczy.
    In-Reply-To: <c...@g...com>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1509211408210.532@quad>
    References: <msh6jq$bu1$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <msk8fg$b80$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 31
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1442838403 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8384 83.15.167.123:61859
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2335
    X-Received-Body-CRC: 267211055
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:750995
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 7 Sep 2015, n...@t...net.pl wrote:

    > W dniu poniedziałek, 7 września 2015 16:54:42 UTC+2 użytkownik ˙˙ćęłńó˙˙Ľż napisał:
    >> Żartujesz, prawda?
    >> No i wiesz, nieuczciwy sprzedawca zrobi notatkę z 8 świadkami, przecież
    >> zależy im na robocie.
    [...]
    >
    > Po co 8 świadków jak wystarczy jeden - doręczyciel,
    > który bierze z powrotem pudełko i przesyła do nadawcy
    > wraz tą notatką. Jeśli ktoś nie sprawdzi przy nim
    > to wychodzą z takiego zachowania problemy.

    Dodatkowym problemem jest tu odpowiedź na pytanie: problemy
    dla kogo i dlaczego u tego, kto ma pieniądze w kasie? ;>

    > Oczywiście, że jest prawo zwrotu w ciągu 14 dni ale
    > rzecz musi być sprawna i nadająca się do sprzedaży

    I o tym pisze pytający - odbiera pracownik, twierdzi że nie
    ma uprawnienia do otwierania przesyłek, odłożył na stos, szef
    przyszedł, otwarli... i którym przepisem dasz mu po głowie,
    twierdząc że sam sobie winien, jak nie otwarł przy kurierze?

    Żeby taka teza była słuszna, odbiorca powinien się ZGODZIĆ na
    nią przed przesyłką.
    Czy istnieje przepis, że "sprzedawca jest zobowiązany stosować
    do siebie wszystkie umowne wymagania, których żądał od klienta
    we właśnej ofercie", bo nie znam? (a rozwiązałby ten problem :>)

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1