    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 9 Mar 2015 12:31:31 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Odkurzacz ze śmietnika
    <mdcrpn$m4k$2@node1.news.atman.pl> <mdcs4a$cgs$1@node2.news.atman.pl>
    <54fb4440$0$2196$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1503072225290.3208@quad>
    <54fc1c8c$0$5880$65785112@news.neostrada.pl>
    <54fc4d7b$0$19691$65785112@news.neostrada.pl>
    <54fc6d10$0$2171$65785112@news.neostrada.pl>
    <54fc956b$0$24203$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1503090811150.688@quad>
    <54fd6c19$0$2193$65785112@news.neostrada.pl>

    On Mon, 9 Mar 2015, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > W mojej ocenie jak najbardziej jest.

    To sa sobie z boczku siądę i poczekam lat kilka, aż znów się "nawrócisz".
    Bo to chyba jedyna metoda która (na Ciebie) działa.
    Teraz to masz rację <TUP>. Ukarać za nic bo tak <TUP>.
    Bo to "podniesie bezpieczeństw".
    Pic polegający na tym, że NIE PODNOSI, nie działa.

    > Patrz niżej.

    Nie muszę.
    Przewidziałem. W poście który cytujesz.
    To nietrudne (przewidzieć, bo dość typowe).

    > Nie, te przepisy zostały określone dla bezpieczeństwa i regulacji ruchu.

    Nie, kraje w których nie ma takiej kary, mają 3x mniej trupów.
    Te przepisy SZKODZĄ.

    Gdzie jest bezpieczniej na drodze, w .pl czy .gb? (w .gb nie ma kary
    za przejście na czerwonym - jest za spowodowanie utrudnienia ruchu
    przy przechodzeniu na czerwonym).

    > Czyli jechać na czerwonym mogę także, o ile nie wjadę pod pojazd z zielonym?
    >
    > Rozumiem, że Ty postulujesz, żeby traktować światła czerwone/zielone jak
    > przełączalny znak USTĄP?

    Przecież PRZEWIDZIAŁEM i napisałem odpowiedź.

    Tylko Ty jak zwykle ją wyciąłeś, bo niewygodna.

    <OT, inny przypadek>
    Taka sama retoryka jest spotykana (no, ja kilka razy widziałem,
    na .samochody konkretnie) odnośnie jazdy samochodem po chodniku.
    Kierofffcy zapominają o drobnym szczególe: "ustąpieniu miejsca".
    Jak dochodzi do takiego przypadku to jest awantura ("a co,
    teleportować się mam" - tak, skoro chcesz JAK PIESZY, pieszy
    też ma obowiązek ZEJŚĆ, w tym w bok, z toru jazdy w który
    wlazł :>, więc jak chcesz jeździć po chodniku, to oprócz
    nieniszczenia ciężąrem przewiduj teleportację)
    </OT>

    > Moja żona też tak myślała, aż zaczęła być kierowcą.

    A może ma (jednak) kłopot z pieszymi którzy włażą POD POJAZD
    sami będąc NA CZERWONYM?
    Bo jakoś nie widzę żeby mogła mieć kłopot z pieszym NIE WŁAŻĄCYM
    pod pojazd, kiedy (ten pieszy) ma czerwone.
    I co PJ ma do tego?

    > A drzwi spod śmietnika miał?

    Oczywiście.
    Drzwi po porąbaniu bierze się pod pachę i zanosi tych kilkadziesiąt
    metrów. Stosu drewna po altanie raczej tak się nie zaniesie.

    pzdr, Gotfryd