  • Data: 2007-12-04 12:09:45
    Temat: Re: Oddalony wniosek o odszkodowanie za przedwojenne obligacje
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Będę wdzięczny za informacje, co mogę w tej sytuacji zrobić.

    1) Iść na piwo
    2) Złożyć ten sam wniosek raz jeszcze uzupełniając go o żądaną kwotę. Sąd to
    nie biuro rachunkowe. A w ogóle po co ci ten wniosek skoro nie wiesz ile
    chesz odszkodowania ?? Zresztą nie istnieją proste przeliczniki wartosći
    majątku. Przed wojną mój pradziadek pracował jako zawiadowca na kolei co
    wystarczało na utrzymanie 5 osobowej rodziny i budowanie domu. Według czego
    chcesz przeliczyć wartość majątku ? Ceny kilograma mąki, budowy 1m2
    mieszkania czy pensji pracownika PKP ? :)