  • Data: 2007-12-04 10:30:49
    Temat: Oddalony wniosek o odszkodowanie za przedwojenne obligacje
    Od: tm <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Niedawno złożyłem pozew do sądu przeciwko Ministrowi Skarbu o
    odszkodowanie za przedwojenne obligacje Skarbu Państwa. Sąd wezwał
    mnie do uzupełnienia wniosku - podania kwoty, jakiej dochodzę.
    Ponieważ parlament nie uchwalił jeszcze ustawy określającej zasady
    regulacji tych zobowiązań, napisałem we wniosku, że proszę o ustalenie
    przez sąd wysokości odszkodowania i wyliczyłem posiadane przeze mnie
    obligacje (rodzaj, rok, oprocentowanie). Dzisiaj sąd powiadomił mnie o
    oddaleniu wniosku z powodu braku wysokości dochodzonej kwoty.

    Będę wdzięczny za informacje, co mogę w tej sytuacji zrobić.