    From: Herbi <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odciecie gazu
    Date: Thu, 19 Oct 2006 11:13:21 +0200

    Dnia 19 paź o godzinie 10:43, na pl.soc.prawo, Henry (k) napisał(a):

    > Zostawiłeś człowieka bez pełnomocnictw to co się dziwisz?

    A jakie to mz znaczenie? Skoro nie ma pełnomocnictwa (i dobrze że nei ma)
    to w zasadzie tam *nikogo* nie ma. Wspólnota miała obowiązek *przed*
    przystąpieniem do prac poinformować członków wspólnoty o terminie prac.
    Nie dopełniła tego obowiązku.
    Nie można odciąć dostaw takich mediów bez przyczyny.

    Zaraz ktoś wyskoczy że wspólnota "wysłała informację pod adres naszego
    pytającego" ale on się nie odezwał. Niechaj wspólnota przedstawi w ten czas
    potwierdzenie odbioru tej informacji przez naszego pytającego.

    Co do zdjęcia licznika gazu .... nie wiem dokładnie jak u was - ale chyba
    każdy ma SWOJE umowy z dostawcą gazu - prawda?
    jeżeli tak - to zdjęcie licznika jest winą dostawcy gazu - oni bez
    porozumienia z Tobą nie mogą zdjąć licznika jeżeli w terminie opłacasz
    rachunki.

    --
    Herbi
    19-10-2006 11:13:17